بخش سوم: چه چیزی باعث ایجاد یک لینک خوب میشود؟
تا اینجا راههای زیادی برای لینکسازی یاد گرفتید. اما چیزی که باید به خاطر داشته باشید این است که بک لینکها به نوعی پایان راه هستند. شما از آنها استفاده میکنید تا یک «رأی» برای سایت خود بخرید و به گوگل کمک کنید تا بهترین صفحات را برای قرار دادن رنکینگهای بالای صفحه نتایج جستجو، شناسایی کند. گرچه، همه «رای»ها به یک اندازه با ارزش نیستند…
هیچ کسی دقیقاً نمیداند که گوگل چگونه ارزش بک لینکها را اندازهگیری میکند. اما چند ایده کلی درباره چگونگی ارزیابی لینکها در جوامع سئو وجود دارد که در این قسمت به مطرح کردنشان میپردازیم:
- اعتبار یا Authority
- مرتبط بودن یا Relevance
- متن لنگری یا Anchor Text
- نوفالو در برابر فالو
- جایگاه یا Placement
- مقصد یا Destination
ما در مقاله راهنمای گام به گام و جامع لینکسازی یا Link Building، نحوه لینک سازی را برایتان به صورت کامل بیان کردیم.