سئو وب

۳ مطلب در خرداد ۱۴۰۱ ثبت شده است

لیبل ژله ایی

لیبل ژله ای چیست؟

لیبل ژله ای در واقع همان برچسب‌ها هستند که پس از چاپ و طراحی گرافیکی یک لایه رزین مایع روی آنها ریخته شده و ضخامت برجسته و شفافی را ایجاد می‌کند. رزین استفاده شده روی این برچسب ژله ای از ترکیب دو ماده پلی اورتان بوده که تولید آن دست شرکت ایتالیایی دیماک است. این مواد دارای کیفیت بالایی هستند که طول زمان بدون تغییر رنگ باقی مانده و انعطاف خودشان را حفظ می‌کنند.

در واقع می‌توان برچسب ژله ای یخچال گفت که از نظر دوام و ماندگاری بسیار مقاوم هستند و شما می توانید از آن در شرایط جوی مختلف (مانند سرما و گرما از منفی ۴۰ تا مثبت ۸۰ درجه سانتیگراد)، فشار، کشش، نور مستقیم خورشید و در تماس با حلال‌هایی چون بنزین و غیره استفاده کنید. پس اگر به دنبال راهی هستید تا محصول یا کالای خود را به شکلی زیباتر به دست خریدار و یا مصرف کننده برسانید این نوع برچسب برجسته می‌تواند بهترین انتخاب برای شما باشد. زیرا این امکان برای شما وجود دارد که هر نوع طرحی را با ابعاد مورد نظرتان به عنوان لیبل برجسته چاپ کرده و روی کالا و خدمات خودتان ارائه دهید. از جمله ویژگی‌های این لیبل‌های ژله ای که به آن لیبل کریستال نیز گفته می‌شود عبارتند از:

برای چاپ این لیبل ها از چاپ دیجیتال استفاده شده و به همین دلیل وضوح بالایی دارند.

پوشش رزین مورد استفاده در تولید این محصول از بهترین برند تولید کننده دیماک ایتالیا است.

میزان چسبندگی بالایی داشته و با قرار گرفتن در برابر حلال‌های روشن کننده و پاک کننده  لیبل ژله ای پشت چسب دار مقاومت شیمیایی خود را از دست نمی‌دهد.

قابلیت طراحی و برش با هر شکلی بنا به خواسته مشتری

ضد خش و ضد آب

قابلیت چاپ برای تمامی اشکال هندسی منظم و غیر منظم (بدون محدودیت شکلی)

 

عوامل تاثیرگذار بر قیمت لیبل ژله ای

یکی از مهمترین عواملی که روی قیمت چاپ استیکر ژله ای تاثیر می‌گذارد نوع متریالی است که در ساخت این محصول استفاده می‌شود. لیبل‌های ژله‌ای در بازار با دو جنس پلی استر و پلی اورتان به فروش می‌رسند. اما تفاوت این دو متریال در این است که پلی استر نسبت به پلی اورتان ارزان‌تر بوده اما به مرور زمان شفافیت خودش را از دست می‌دهد و زرد می‌شود.

علاوه بر این پس از گذشت زمان  روش ساخت لیبل ژله ای خاصیت ژله ای خود را از دست داده و شکننده خواهند بود. اما لیبل ژله ای که از جنس پلی اورتان ساخته شده باشد در برابر شرایط مختلف مقاوم بوده و خاصیت ژله‌ای خود را در اثر گذر زمان از دست نخواهد داد. به همین دلیل مگنت ژله ای پلی اورتان قیمت بیشتری نسبت به لیبل کریستال از نوع پلی استر دارد. چنانچه شما عزیزان قصد سفارش چاپ هرنوع لیبل ژله ای را دارید می‌توانید با همکاران ما در آی آر چاپ تماس بگیرید.

۲۱ خرداد ۰۱ ، ۱۵:۴۶ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
artanleather چرم آرتان

قیمت کلمپ ارت

کلمپ ارت

به قطعاتی که نقش نگهدارنده و یا اتصال دهنده در سیستم ارتینگ را داشته باشند کلمپ ارت گفته می شود.

کلمپ ارت نگهدارنده هایی هستند که سیم ها و یا تسمه هایی که در سیستم ارتینگ وجود دارند را نسبت به محل استفاده‌ی آنها، در جای مناسب خود و با فشاری مناسب نگه میدارند.

جنس کلمپ‌ ارت نسبت به نوع استفاده و مقدار فشاری که به آن‌ها وارد میشود مختلف است.

عموما کلمپ‌ ارت از جنس برنج ساخته میشود. با این حال کلمپ‌ ارت مناسب برای استفاده باید از چند فاکتور بسیار مهم در کیفیت پیروی کند.

اولین فاکتور مهم در کیفیت کلمپ‌‎ ارت و صاعقه گیر، کیفیت متریال مصرفی آن‌ها میباشد.

استفاده نامناسب و بی کیفیت، علاوه بر تغییر شکل ظاهری، از فاکتور‌های مهمی، چون هدایت الکتریکی درست، سختی و انسجام مولکولی مناسب نیز تبعیت نخواهد کرد.

 

قیمت کلمپ

کیفیت در قیمت کلمپ ارت بسیار موثر می باشد. البته قیمت کلمپ ارت به عوامل مختلف دیگری مانند نوع فلز و یا آلیاژ به  کاربرده شده ، به  وزن و جنس آن بستگی دارد.

شما می توانید آن ها را با توجه به نیازتان انتخاب نماید و آن ها را مورد استفاده خود قرار دهید.

خرید کلمپ ارت

برای خرید کلمپ ارت باید اطلاعات کافی راجع به آن داشته باشید. انواع آن را بشناسید تا بتوانید با توجه به نیاز خود آن ها را مورد استفاده قرار دهید.

حتما در نظر داشته باشید که در هنگام خرید کلمپ ارت کیفیت را فدای قیمت نکنید.

برای خرید و قیمت کلمپ مسی ارت از فروشگاه تک ارت به عنوان عرضه کننده تخصصی تجهیزات و ملزومات ارتینگ شما می توانید که انواع کلمپ ارت را به صورت اینترنتی خریداری نمایید تا در صرف زمان و هزینه رفت و آمد خود بسیار صرفه حویی نمایید.

برای مشاوره رایگان و خرید انواع کلمپ ارت میتوانید به  تک ارت مراجعه کنید.

۲۱ خرداد ۰۱ ، ۱۵:۳۱ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
artanleather چرم آرتان

دانلود فیلم بازیوو

فیلم بازیوو

متفاوت‌ترین فیلم‌های ساخته شده برای سینما دارای یک سری مشخصه‌های خاص هستند که برای افراد حرفه‌ای نمایانگر است. یکی از فیلم‌های ساخته شده در ژانر کودک، فیلم بازیوو به کارگردانی امیرحسین قهرایی و تهیه کنندگی علامرضا موسوی است. شاید به جرات بتوان گفت که  فیلم بازیوو به عنوان یک تجربه متفاوت سینمایی کودک و نوجوان شناخته می‌شود. فیلم بازیوو در 32امین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودک و نوجوان بر روی پرده رفت.

 

معرفی فیلم سینمایی بازیوو

بازیوو یکی از فیلم‌های سینمایی ساخته شده در ژانر کودک، فانتزی و کمدی است که مصداق بارز یک فیلم استاندارد است. المان‌های مختلفی در فیلم بازیوو رعایت شده است که باعث شده تا  فیلم سینمایی بازیوو در سطح سینمای کودک و نوجوان قرار بگیرد. از همان شروع فیلم می‌توان وجود یک ساختار مشخص و استاندارد را مشاهده کرد. امیرحسین قهرایی به عنوان کارگردان این فیلم سعی کرده است تا از عوامل حرفه‌ای برای ساخت این فیلم سینمایی استفاده کند.

ترکیب ایده‌های کودکانه به همراه وجود طنز در فیلم باعث شده است تا علاوه بر کودکان، بزرگسالان نیز جذب این فیلم سینمایی شوند. بزرگسالان نیز با تماشای فیلم بازیوو سرگرم آن شده و توانسته‌اند اوقات فراغت خود را به شکل مطلوب پر کنند. در فیلم سینمایی بازیوو که به عنوان بهترین فیلم کودک شناخته می‌شود تقابل خیر و شر به خوبی نمایان است. همواره تقابل تضادهای مختلف در سینمای ایران بسیار جذاب و پرطرفدار بوده است.

 

دانلود فیلم بازیوو

ساختاری کلی دانلود فیلم بازیوو که در ژانر کودک، فانتزی و کمدی در سال 1398 تولید شده است، تقابل قهرمان و ضدقهرمان است. قهرمان داستان منفعل است و به مرور زمان خود را در داستان پیدا می‌کند. در مقابل ضدقهرمان وجود داشته که با نقش آفرینی بازیگران برتر به خوبی می‌تواند یک نبرد تمام عیار را با قهرمان ایجاد نماید. کشمکش‌های رخ داده شده در این فیلم بسیار جذاب است و باعث سرگرم شدن کودکان و حتی بزرگسالان می‌شود.

نقطه عطف این فیلم، انتخاب بازیگران در رده‌های سنی مختلف است است. موسیقی متن به خوبی توانسته است با سکانس‌های فیلم همراه شود و پایان بندی مناسب آن باعث ایجاد یک فیلم مطلوب در سینمای ایران شده است. جالب است بدانید که فیلم بازیوو در جشنواره کودک و نوجوان اصفهان 4 جایزه مختلف برنده شده است. پایان بندی فیلم تقابل میان خیر و شر است که در نهایت خیر پیروز میدان می‌شود. فیلم بازیوو با انتقادهای کمی نیز همراه بوده است که به عنوان یک فیلم محبوب، طبیعی و قابل پیش‌بینی بوده است.

۲۱ خرداد ۰۱ ، ۱۵:۲۲ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
artanleather چرم آرتان